عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت
نویسندگان

مدعیان دروغین ( خدای خوزستان )


در طول اعصار ما با ادعاهای کذب زیادی برخورد کردیم که گاهی باور این ادعاها نه تنها ساده لوحی عوام رو نمایان می کرد بلکه  فریبکاری این مدعیان رو هم آشکار می کند . 
وقتی خبر این مدعی ها را می شنویم  فکر می کنیم این ماجراها در سالیان بسیار دور اتفاق افتاده، و به همین خاطر مریدانی هم پیدا کرده .
هرگز باور نمیکنیم در قرن 21 باز هم این ساده لوحی ها تکرار شود . 
در عرصه ای از زمان که تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که فقط فاصله ما از دانسته ها به اندازه یک کلیک کردن یا فشردن یک دکمه هست، پس چطور باز هم این اتفاقات تکرار می شوند .
چطور در زمانی که پذیرفتن حق گاهی اینقد سخت و تلخ است ولی ناحق این قد زود پذیرفته می شود .
کلیپی که برای شما دوستان بارگذاری کردیم ماجرای خدایی در خوزستان رو روایت می کنه  که داستانش از این قرار هستش :

به گزارش مشرق، سید علی غرابات از مدعیان خدایی و ارتباط با امام دوازدهم شیعیان با حکم دادگاه به اتهام ارتداد و همین طور ترغیب به فساد (طبق مواد ۵۱۳، ۶۳۹ و ۶۴۰ قانون مجازات اسلامی) به اعدام محکوم شد.
وی پس از اعلام ادعای ارتباط با امام دوازدهم شیعیان در شهر سوسنگرد بازداشت شد و پس از صدور حکم اعدام در فردای اربعین حسینی در بامداد چهارشنبه ۶ بهمن ماه جاری در زندان کارون اهواز به دار آویخته شد.
این فرد پس از فعالیت‌های گسترده خود و اغفال برخی جوانان استان خوزستان که مشکلاتی را هم برای خانواده ها و ساکنین این مناطق فراهم آورد در چنگال عدالت گرفتار شد، اما برخی از مریدان وی به عنوان پیامبر و فرستاده ویژه این مدعی خداوندی یک بار دیگر دور جدید تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند و برای گسترش دامنه فعالیت های خود، علاوه بر نقاطی از استان خوزستان نیروهایی را به برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز اعزام کرده‌اند تا از این طریق برای خدای تقلبی خود هوادار جمع کنند! که متاسفانه در این راه به موفقیتهایی نیز دست پیدا کردند.
گفتنی‌است، ادعای خدایی در حالی از سوی این فرد مطرح شد که ادعا در این سطح تاکنون بسیار کم‌سابقه بوده و مدعیان معمولاً با در نظر گرفتن سطح شعور فریب‌خوردگان، تنها به طرح ادعای ارتباط دائم با امام مهدی(عج) یا برانگیختگی به عنوان پیامبری جدید اکتفا می‌کردند.
خواندن مناجاتی به زبان عربی مشابه عبارات مناجات‌های اهل بیت(ع) با خداوند از جمله " یا الهی و ربی! یا رب العالمین! یا من خلَقَنی! یا عُدتی فی شدتی! و یا مونسی فی وحشتی! " و سجده دسته‌جمعی مریدان به سوی این مدعی خدایی صحنه های تکان دهنده ای را رقم زده بود.
کم حرفی از ترفندهای این فرد بوده و از ترس اینکه ممکن است حرفی بزند و تهی بودنش را افراد بفهمند سعی می‌کند اصلا حرف نزند.

 دریافت کلیپ خدای دروغین


ولی باز برای ما سؤالاتی پیش میاد :
چرا می تونیم یک نفر مثل خودمون به خدایی انتخاب کنیم ؟
خدایی که حتی قادر نیست ظاهر فوق العاده زیبایی برای خودش خلق کنه ؟
چه اتفاقی افتاده که اینقد زود باور شدیم ؟
چطور خدایی که متولد شده رو می تونیم خالق خودمون بدونیم ؟
و هزار چطور، چرای دیگه ......................

 

نظرات (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی