عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت
نویسندگان
چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ب.ظ

ترک خانواده برای پیوستن به داعش


ترک شوهر و فرزندان برای پیوستن به صفوف جهاد نکاح + عکس

یک زن استرالیایی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش، ۲ فرزند خردسال خود را رها کرد.

به گزارش اویس به نقل از شبکه العالم، روزنامه “سیدنی دیلی تلگراف” روز سه شنبه فاش کرد: یاسمینه میلووانوف (۲۶ ساله) اوایل ماه مه دو بچه ۵ ساله و ۷ ساله خود را در شهر سیدنی به یک دایه سپرد و برای پیوستن به داعش راهی سوریه شد.

شوهر یاسمینه در مصاحبه با سیدنی دیلی تلگراف گفت: یاسمینه نامه‌ای برای من فرستاد و در این نامه آورده است که هم اکنون در سوریه به سر می‌برد.  شوهر یاسمینه که نام خود را ذکر نکرد ، افزود : نمی‌توانم باور کنم که یاسمینه شوهر و بچه‌هایش را ترک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: من قبلاً با یاسمینه درباره پیام‌هایی که برای وی در فیسبوک فرستاده می‌شد ، صحبت می‌کردم و به وی درباره افراط‌گری هشدار می‌دادم.

“یاسمینه میلووانوف” دوست فیسبوکی ” زهره دومَن ” است .زهره دومن در شهر ملبورن زندگی می‌کند و شوهرش “محمود عبداللطیف” قبلاً به داعش پیوسته بود و اوایل سال ۲۰۱۵ در درگیری با ارتش سوریه کشته شد.

زهره دومن به عنوان عامل داعش در استرالیا برای جذب زنان از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارسال آن‌ها به سوریه برای برقراری روابط جنسی نامشروع با تروریست ها شناخته می‌شود .

“مایکل کینِن” وزیر مبارزه با تروریسم استرالیا با تأیید پیوستن یاسمینه به داعش گفت: رها کردن بچه‌ها و پیوستن به داعش واقعاً نگران کننده است.

دولت استرالیا حدود یک میلیارد دلار به امر مبارزه با خطرات تروریستی اختصاص داده است و سال ۲۰۱۵ تعداد زیادی نقشه تروریستی را خنثی کرد. گزارش ها حاکی از پیوستن بیش از ۱۰۰ تبعه استرالیایی به داعش در عراق و سوریه و کشته شدن حدود ۳۰ نفر از آن‌ها در درگیری ها است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
شاهد

نظرات (۱)

سلام ؛
این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : آیا این مرد به خواب شما هم آمده ؟


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی