عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت
نویسندگان

۹۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ق.ظ

حاج ابراهیم همت


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۶
شاهد
پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

ان الله یغفر الذنوب جمیعا

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۲
شاهد
پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ق.ظ

با خامنه ای به کربلا می آییم!




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۸
شاهد
پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ق.ظ

رخنه فرهنگی!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۶
شاهد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۴
شاهد
پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ

آقای شجریان! جایزه وطن فروشی مبارکتان

محمد رضا.شجریان خواننده فتنه‌گر، نشان ملی شوالیه فرانسه را دریافت کرد.



محمد رضا شجریان و صادق صبا (مدیر شبکه بی بی سی)

شجریان و تیم کنسرت ، در کنار گوگوش

در بحبوحه فتنه 88 و زمانی که دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، با ادعای مضحک تقلب، کمر به نابودی نظام جمهوری اسلامی بسته بودند، «محمد رضا.شجریان خواننده فتنه‌گر، در حالی که کسب شهرت، ثروت و موقعیت هنری خود را مدیون انقلاب اسلامی بود، در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما، رسانه ملی را از پخش آثارش منع کرد. وی پس از این اقدام عجیب، به گفتگو با شبکه بی‌بی‌سی فارسی پرداخت و ادعاهای پوچ دشمنان ملت ایران را تکرار کرد. این خواننده فتنه‌گر در ادامه اقدامات وطن‌فروشانه خود، به لندن سفر کرد و به دیدار مدیران و مجریان شبکه بی‌بی‌سی فارسی رفت. در این دیدار، علی.ه (خبرنگار مخصوص بی‌بی‌سی فارسی در امور حمایت از فرقه ضاله بهاییت) و ف.آ (خواننده مبتذل در رژیم پهلوی و از فعالین فتنه 88) نیز حضور داشتند. وی در سفر به آمریکا نیز به دیدار هوشنگ سیحون، معمار عضو فرقه ضاله بهاییت و از نزدیکان دربار رژیم پهلوی رفت.
دولت فرانسه در راستای جنگ نرم کشورهای غربی و با پوشش جایزه فرهنگی و هنری، هر از چند گاهی نشان شوالیه را به فعالین ناتوی فرهنگی اعطا می‌کند. شوالیه‌های تمپلر یا معبد، کسانی بودند که در جنگ‌های صلیبی ده‌ها هزار مسلمان را تکه‌تکه کردند و از دست، پا، سر و بدنشان کوه‌هایی ساختند و در بیت‌المقدس سیلاب خون راه انداختند. افرادی که این نشان را می‌گیرند نیز با ایفای نقشی مشابه همان شوالیه‌ها تقدیر می‌شوند! البته در قلع و قمع کردن فرهنگ اسلامی ایرانی مردمان این سرزمین.
لازم به ذکر است که «شیرین عبادی» (شخصی که صهیونیست‌ها وی را بانوی صلح ایران! نامیده‌اند و فقط در یک مورد وطن‌فروشی، 15 هزار یورو از دولت فرانسه دریافت کرده است)، «محسن مخملباف» (این کارگردان، چند سالی است که در خارج از کشور به ساخت فیلم‌هایی با سفارش جشنواره‌های غربی با درونمایه پورنوگرافیک و سیاه‌نمایی بر ضد ایران مشغول می‌باشد. مخملباف در تازه‌ترین فیلم خود با عنوان باغبان به تبلیغ مستقیم فرقه ضاله بهاییت پرداخته است. این کارگردان، در فتنه 88 نیز به فعالیت گسترده علیه ملت ایران پرداخت و سرسپردگی خود به رژیم غاصب صهیونیستی را با شرکت در جشنواره اورشلیم در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، ثابت کرد)، «یدالله رویایی» (شاعر هتاک که در جریان فتنه سال 88 از خارج کشور آشوب‌طلبان را حمایت می‌کرد که این حمایت‌ها همواره همراه با فحاشی علیه مقدسات اسلامی بود. وی همچنین چندین بیانیه علیه نظام اسلامی امضاء کرده است) و «عباس کیارستمی» (کارگردان ایرانی که در مصاحبه با خبرنگار ایتالیایی که از او پرسیده بود آیا مذهبی است؟ گفته بود: بله به شیوه خودم، اما هم گوشت خوک می‌خورم و هم شراب) برخی دیگر از دریافت‌کنندگان نشان شوالیه فرانسه می‌باشند.
گفتنی است، روزنامه‌های زنجیره‌ای و رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی، در عین حال که با ذوق‌زدگی به بزرگنمایی این خواننده فتنه‌گر در رأس اخبار خود پرداختند، به هیچ عنوان به اسامی دیگر دریافت‌کنندگان این جایزه اشاره‌ای نکردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۰
شاهد

با خدایی زندگی کن که تو را تا مرز ناامیدی می‌بَرد/خدای گهوارۀ موسای رود نیل، خدای یوسف ته چاه،...

با این خدا زندگی کن، به او ایمان بیاور، قبولش کن، باورش کن، به او تکیه کن. ایشان اخلاقش این‌طوری است که [تو را] تا مرز ناامیدی می‌بَرد، با این خدا زندگی کن، به این خدا ایمان بیاور...



دریافت

مدت زمان: 7 دقیقه 6 ثانیه

این هنرنمایی‌های خدا را ببینید. ببینید چکار می‌کند! خداوند متعال یک کارهایی می‌کند، که این کارها را سرِ ما هم در می‌آورد. هم نترسید و هم آماده باشید. ببینید خداوند متعال از دلِ چه بحران‌ها و چه تاریکی‌ها و چه مظلومیت‌هایی اسلام ناب را عبور می‌دهد...

حالا با این خدا زندگی کن! با خدای گهوارۀ موسای رود نیل، با خدای یوسف تهِ چاه، با خدای ابراهیمِ در دلِ آتش، با خدای اسماعیل تنهای در مکان لم‌یزرع، با خدای هابیل مقتول و قابیل مسلّط...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۹
شاهد
چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ق.ظ

سخنان اخیر سید حسن نصرالله پیرامون فتنه تکفیری ها

بخشی از سخنان سید حسن نصرالله در مورد تکفیری ها



در سوریه گفتیم که حضرت زینب(س) دوباره به اسارت گرفته نخواهد شد و در عراق نیز می‌گوییم زمان آنکه کسی در جهان بتواند مقدسات دینی ما در نجف، کربلا وسامرا را تخریب کند یا به آنها هتک حرمت کند، پایان یافته است.


 

مردم ایران و ملتی حامی مقاومت و علمای دین تا زمانی که حضور داشته باشند و تا زمانی که مردی به نام آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران حضور داشته باشند، هیچ حادثه‌ای برای مقدسات ما در جهان رخ نخواهد داد.

من به خدا سوگند می‌خورم که اگر امام(عج) در حال حاضر ظهور کنند در لبنان هزاران تن آماده هستند که برای ایشان شهید شوند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۸
شاهد
چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ

تواضع زیادی یکی از سران فتنه


                                                            نمی‌خواهم به قدرت بازگردم!


نشریات زنجیره‌ای با انتشار اظهارات محفلی خاتمی در صفحه اول خود از قول وی نوشتند «نمی‌خواهم به قدرت بازگردم».
روزنامه‌های ابتکار، آرمان، اعتماد و شرق با تیترهایی نظیر «نمی‌خواهم به قدرت باز گردم»، «ما نباید دیگر به قدرت باز گردیم»، «نه می‌خواهم و نه می‌خواهند به قدرت بازگردم» و «وداع خاتمی با قدرت»، اظهارات خاتمی را منتشر کرده‌اند.
ابراز بی‌میلی خاتمی به قدرت در حالی است که وی یکی از مجرمان اصلی جنایت و خیانت افراطیون در فتنه‌انگیزی سال 88 است به ویژه که او اذعان کرده ادعای تقلب در انتخابات دروغ بوده است. نام خاتمی در سال 92 به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان نیز مطرح بود اما وی صراحتاً گفته بود اگر نامزد شود، رد صلاحیتش قطعی است و او نمی‌خواهد رد صلاحیت نیز به پرونده‌اش اضافه شود. گفتنی است طی سال‌های اخیر با وجود ابراز کناره‌گیری از قدرت و بازنشستگی سیاسی از سوی برخی چهره‌های سیاسی، شیادان حرفه‌ای به دقت ضرورت همین چهره‌ها را مانند یک سرباز صفر به میدان فراخوانده و به بازی گرفته‌اند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۸
شاهد
دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ب.ظ

قوت قلب یک با حجاب







این مطلب از وبلاگ سنگربان گذاشته شده ، حتما دیدن کنید

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۲
شاهد