عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت
نویسندگان
جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۱ ق.ظ

علی نژاد رضاخان دیگر

آیا فیس بوک از رضا خان موفق تر است ؟

رضا خان

این روزهای آزادی یواشکی در ایران ما را به یاد رضاخان می اندازد .

اما این جریان با موضوع کشف حجاب چیزی متفاوت است . جریانی به سرکردگی یک زن با عنوان (معصومه قمی)  مسیح علی نژاد . به همین خاطر گذری اجمالی بر زندگی مسیح علی نژاد خواهیم داشت .

معصومه علی‌نژاد قمی معروف به مسیح علی‌نژاد (زاده ۱۳۵۵، بابل) روزنامه‌نگار و نویسندهٔ ایرانی است.

علی نژاد

او خبرنگاری را از سال ۱۳۸۰ با روزنامهٔ همبستگی آغاز کرد و بعد از آن با ایلنا همکاری کرد. از او در روزنامه‌های شرق، بهار، وقایع اتفاقیه، هم‌میهن و اعتماد ملی نیز نوشته‌هایی منتشر شده است. علی‌نژاد  در مجلس ششم و اوایل مجلس هفتم بعنوان خبرنگار پارلمانی فعالیت داشت که در اوایل مجلس هفتم به دلیل رفتارهای توهین آمیز از مجلس اخراج شد.



  تمام تلاش وی برای بازگشت به مجلس از خواهش و التماس گرفته تا نامه نگاری با حداد عادل رئیس مجلس هفتم، شرکت در تجمع اعتراضی مقابل مجلس به همراه چند روزنامه نگار اصلاح طلب دیگر از جمله شمس الواعظین و نوشتن مطلب در روزنامه و خبرگزاری مذکور بی نتیجه ماند تا جایی که یکی از مسئولین وقت هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد که «مگر من بمیرم تا این فرد به مجلس بازگردد».


 وی سرانجام قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، به جمع همفکران خود در انگلیس پیوست و به بهانه تحصیل به خارج از کشور گریخت و جذب سرویس های جاسوسی غرب شد.


این خبرنگار سابق و جاسوس امروز، تا کنون ماموریت های زیادی برای روسای خود انجام داده که یکی از این ماموریت ها تماس با خبرنگاران داخل کشور برای همکاری با رسانه های ضد انقلاب و یا همان پایگاههای جاسوسی بود.

اما در سالهای اخیر ماموریت ویژه ای به وی برای ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی سپرده شده که در همین راستا تلاش می کند تا به مناسبت هر اتفاقی با نمایندگان مجلس تماس گرفته و به سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولین بپردازد.

نکته جالب برای همه نمایندگانی که فریب این جاسوس را خورده و با وی مصاحبه کردند این است که تلفنی که وی با نمایندگان ارتباط برقرار می کند، شماره داخل کشور را نشان می دهد و بر روی موبایل نمایندگان تلفن داخل ایران می افتد.

این خبرنگار در آن سوی مرزها با مصاحبه ای که به قول خودش می خواست قلب ضدانقلاب ها را به دست آورد اما بدجور ضد انقلاب ها را به جان هم انداخت .

مصاحبه‌ای‌که ضدانقلاب را به جان هم انداخت

مسیح علی نژاد در این مصاحبه خود را نماینده نسل جوان جنبش سبز ( نسل سوخته ور شکسته فتنه ۸۸ ) دانست و با دیکتاتور خواندن پدر ربع پهلوی باعث عصبانیت پهلوی ها شد طوری که پس از سه روز از انتشار مصاحبه اش ، هنوز با فحاشی و القاب زشت غیر اخلاقی طرفداران خارج نشین پهلوی در شبکه های اجتماعی و سایت های ضد انقلاب روبروست .


اما طرفداران نزدیک به جریان اصلاح طلب که در جریان فتنه ۸۸ به خارج از کشور گریخته اند نیز در واکنش به توهین هایی که به نماینده نسلشان که به عنوان مصاحبه گر در این جلسه حضور داشته ، در سایتها و شبکه های اجتماعی ، به فحاشی علیه طرفداران پهلوی و نقد ربع پهلوی اقدام کرده اند. برخی نیز چون کیانوش توکلی در سایت ضد انقلابی ایران گلوبال اینگونه نوشته است : " اگر من بجای خانم علی نژاد بودم می پرسیدم : « اقای رضا پهلوی ! شخصا فعالیت های شما را می ستایم. ولی سئوال اصلی یک مبارز جمهوریخواه از جنابعالی این است که شخص شما ۳۰ سال پیش برای مقام سلطنت قسم خورده اید . بحث این است که ۳۰ سال گذشته و شما مدعی شهروند عادی شده اید .اما متاسفانه هنوز از مقام سلطنت استعفا نداده اید .»

این خبرنگار ضدانقلاب باز پروژه های دیگر را ادامه داد این بار به روابط بدون ازدواج و تبلیغ این روابط پرداخت

مسیح علی نژاد: عکس یار را سریع به ازدواج و محضر می رسانند شرعی می کنند خلاصه همان گشت ارشاد هستند با باتوم های خودشان...



اما خبرنگری با این همه حاشیه باز هم برای خودش حاشیه ای درست کرد.

این زن خبرنگارضدانقلاب فراری که مدتی است در آن ورز مرزها زندگی می کند فراخوان کشف حجاب در اماکن عمومی‌ را در قالب پروژه «آزادی‌های یواشکی» در فیسبوک عملیاتی کرد و با فریب مردم از آن ها خواست تا تصاویری برهنه و بدون حجاب در اماکن عمومی‌ از خود تهیه نمایند و در این صفحه فیسبوک قرار دهند.

این پروژه ضدارزشی با استقبال شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب و اپوزیسیون روبرو شد؛ به گونه ای که برخی از این شبکه ها از جمله شبکه انگلیسی من وتو (Manoto) و تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) با دعوت از این خبرنگار ضدانقلاب به معرفی و فراخوان برای این طرح ضدارزشی پرداختند.

اما این فرینده ها پر از مکر به این اکتفا نکردند زیرا عکسهای شخصی کاربران مجازی را بدون رضایتشان در صفحه فیس بوک این پروژه ضد ارزشی قرار دادند .

زیرا زمانی که علی نژاد در برنامه "روی خط" شبکه صدای امریکا حاضر شد تا از این طریق طرح یادشده را تبلیغ و فراخوان عمومی خود را تکرار کند. بیان کرد که تمام عکسها با رضایت کاربران در صفحه فیس بوک گذاشته میشود . در همان برنامه خانمی از ایران با برنامه تماس گرفت و اعلام کرد که عکس وی بدون اجازه وی در این صفحه درج شده و ایشان نه اطلاعی از پروژه دارد و نه رضایتی .

به نظر شما کسی با این همه حاشیه می تواند خیرخواه ما باشد ؟

آزادی همان برهنگی است ؟

 آیا ما باید فریب این فریب خورده را بخوریم ؟ 

اینان فکر کرده اند همه ایران همان کسانی هستند که فریب آنان را خورده اند ؟

هرگز ما به ملت خود می بالیم ملتی که هیچ وقت تن به ذلت خوشی ها و غرایز حیوانی نمی دهد .

خانم علی نژاد این را بدان تب و تاب امروز هم فروکش می شود . و تو میمانی و یک دنیا حرف و نقض . همانند رضاخان که سالهاست مورد شماتت قرار گرفته است .

خانم علی نژاد این را خوب گوش کن! من حیا و عفتم را به تو که خود بازیچه ای بیش نیستی از دست نخواهم داد .

خانم علی نژاد! زنان این مرز و بوم خوب می دانند که امانت دار خون شهدا هستند و بهای آن خون این چادر است .

خانم علی نژاد! من و خواهران و مادران این مرز و بوم نه فریب تو را خواهیم خورد و نه فریب رؤسایت .

چون خوب می دانیم کسی از آن ور دنیا بی دلیل سنگ ما را به سینه نخواهد زد .

 خانم علی نژاد ! این را خوب گوش کن و به یاد داشته باش ،ما هستیم هوشیارتر از دیروز !

خانم علی نژاد! من آزادم و پرچم آزادی من چادرم است !

خانم علی نژاد! آزادی من یواشکی نیست چون بر علنی بودن آزادیم می بالم !



نظرات (۲)

۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۲ شهید گمنام
ممنون از مقاله بیدار کننده تون
با این کارها حجاب بیش از پیش محبوب می شود.

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۸ زسما حیرانه
بعضی ها عاشق مشهور شدن هستن ولی وای به وقتی که بی هنر باشن آن وقت خود را به لجن می کشن تا اینکه حرص و ولعش شهرتشان کمی ارضا شود حال آنکه تبل هایی هستند تو خالی ولی بدا به حال آنانکه قربانی این تب آن ها شود آن وقت می شود مصداق بارز آنانکه که دست می گزند و می گویند ای کاش فلانی را خلیل و دوست خود قرار نمی دادم ....

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی