عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت
نویسندگان
چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۲ ب.ظ

از فکه تا مکه

جمعیت زیادی در خیابان های مکه در حال تردد بود . همراه جمعی از دوستانم به هتل برمی گشتیم . در بین راه فردی جلویم را گرفت و پرسید : (( شما ایرانی هستید؟))

گفتم: بله . گفت : ((بسیجی ای؟)) نگاهی به چفیه دور گردنم انداختم و پاسخ دادم : امرتان را بفرمایید.

مرد لبخندی زد و دستش را روی شانه ام گذاشت و گفت: من از مسلمانان آلمان هستم ، .قتی عازم عربستان می شدم ، چند نفر از دوستانم برای بدرقه آمده بودند . به آنان گفتم : از من چه سوغاتی می خواهید؟

گفتند : وقتی به عربستان رفتی ، برو پیش زوار ایرانی ، در میان آنها عده ای بسیجی هستند ، آن ها را پیدا کن . خاطرات جبهه آن ها بهترین سوغاتی برای ماست.

هنگام خداحافظی نیز نشانی قرار گاه راهیان نور خوزستان را به او دادم.

یک سال بعد آن مرد به همراه پنجاه نفر از مسلمانان آلمان به خوزستان سفر کرد و خاک شلمچه را به عنوان تبرک برای دوستان خود به آلمان برد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۱
شاهد

فکه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی