عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت
نویسندگان
چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۴۹ ق.ظ

مبشرات آیه الله بهجت در مورد نزدیک بودن ظهور

آیة الله ناصری میفرمودند:

من یک بار که محضر آیة الله بهجت بودم ، از ایشان سوال کردم که آیا مبشراتی در مورد نزدیک بودن فرج هست؟

فرمودند : بله ، من یک دوستی دارم که توفیق تشرف به محضر حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه ) را دارند. این دوست من گفت از محضر امام زمان (علیه السلام) همین سوال را پرسیدم ، حضرت فرمودند : نزدیک است . ایشون عرض کرد که آقا من هم امید درک داشته باشم ؟ آقا فرمودند : پیر مرد تر از شما هم امید درک ظهور را داشته باشند.


 دریافت فایل صوتی
عنوان: مبشر ظهور(فایل صوتی سخنان آیة الله ناصری در مورد مبشرات ظهور )

    



هرچند که بعد از انتشار این سخنان انتقادات زیادی مطرح شد که نباید وقت ظهور را تعیین کرد . ویک عده ای هم تلاش برای تکذیب انتساب این سخنان به آیة الله بهجت کردند ، اماباید توجه داشت که این سخنان به معنای تعیین وقت ظهور نیست ، بلکه صرفا بشارت نزدیک بودن ظهور با توجه به محقق شدن قواعد ظهور است.

ما معتقدیم باید از دین در آستانه ظهور صحبت کنیم . باید حس نزدیک بودن ظهور در جهان تقویت بشود ، چون قواعد ظهور در حال محقق شدن است.

قواعد ظهور غیر از حوادث ظهور است . بله ، ما نباید دنبال مصادیق حوادث ظهور باشیم وبگردیم وبگوییم فلانی دجال است یا سید خراسانی و.... اما قواعد ظهور مثل شکل گیری حکومت مقتدر اسلامی که هدفشان زمینه سازی ظهور است ، ضعف استکبار و دشمنان اسلام ، خلا تئوریک در عالم ، غربال شدن و..... غیر قابل انکار است.

وآنچه مهم است قواعد ظهور است نه حوادث . چرا که حوادث ظهور یک شبه می تواند محقق شود. در کتاب کمال الدین امام حسین (علیه السلام) میفرمایند: خداوند در یک شب امر ظهور را اصلاح میکند.

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی