عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت
نویسندگان
دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ب.ظ

صدای حاج حسین خرازی چند ساعت قبل عملیات بیت المقدس

چرا دعا ونیایشمون نسبت به عملیات فتح المبین کم شده!

بچه ها ! 22 تا شهید بردن اصفهان ، از اولین شهید تا آخرین شهید 30 کیلو متر فاصله بوده. اسلام زیاد شهید داده در طول تاریخ اما کجا مردم با دست خودشون بچه هاشون رو دفن کردند بعدا برادرش رو فرستادند جبهه.......

یه کاری نکنیم که خدای نکرده این توفیق ازمون سلب بشه! ........مادعاهامون نسبت به عملیات فتح المبین کم شده. ما هرجا قدممون لرزیده چون از معنویت دور شدیم.بچه ها اگر از بین ما روح شهادت و معنویت بره دیگه همش الکیه !.....ما یا باور داریم امام حسین ظهر عاشورا دو نفر رو گذاشت جلوی خودش ، اینقدر تیر خوردند که وقتی نماز تموم شد اینها شهید شدند. ......یه بار هم نباید نماز آخر وقت باشه.... معنا نداره اینجا اذان بگن ما بنشینیم ناهار بخوریم.

رفقا امروز اسلام کارش دست من و شما افتاده . امروز روز بیعت امام حسین است . امشب شب عاشورای شماست که امام حسین فرمود : هرکی می خواد بره، بره. اما رفقا ما کجا می خوایم بریم ؟ مگه ما جایی داریم غیر اینجا؟ .....

امام پیغام داده من بوسه می زنم به دست شما ! اما من فکر میکنم این جملات امام با این کارهایی که ما میکنیم ف اصلا نمیخونه!

دعای کمیل میگه : کم من قبیح سترته ، چه قدر خدا داره میپوشونه ، یه کم هم خودمون..........

 


 

 

 

 

سخنرانی شهید حاج جسین خرازی چند ساعت قبل عملیات بیت المقدس

 

دریافت
حجم: 1.33 مگابایت

 

نظرات (۲)

واقعا چه کسی بود ،دایی من تو ی لشکر اون بود


پاسخ:
اللهم ارزقنا الشهاده
واقعا چه کسی بود ،دایی من تو لشکرش بود

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی