عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت

از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند

عهد شهادت
نویسندگان

تشییع پیکر شهید مهدی نوروزی در حرم مطهر امام حسین(ع) + تصاویر

پیکر مدافع حرم مطهر امامین عسکریین(ع) پس از انتقال به کربلای معلی در حرم مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) طواف داده شد.

حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عصر روز یک‌شنبه میزبان یکی از شهدای مدافع حرم مطهر امامین عسکریین(ع) بود.

پیکر مطهر شهید مهدی نوروزی که شنبه شب در حین دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامراء به درجه رفیع شهادت نائل آمد، طی مراسمی باشکوه در حرم مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) تشییع شد.

در این مراسم باشکوه که صدها تن از شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) و همرزمان این شهید حضور داشتند، پیکر شهید مهدی نوروزی پس از اقامه نماز به امامت یکی از خادمان حرم مطهر، در تابوتی پیچیده در پرچم جمهوری اسلامی ایران و عراق به دور مضجع نورانی حضرت امام حسین(ع) طواف داده شد.

شهید والامقام، مهدی نوروزی که از عاشقان و دلدادگان اهل‌بیت عصمت و طهارت نیز بوده و همه ساله مراسم عزای حسینی و شهادت حضرت زینب (س) را در ماتمکده حضرت زینب (س) کرمانشاه برپا می‌کرد؛ یکی از اعضای شورای فرماندهی پایگاه بسیج شهید تیموری‌نیا کرمانشاه بوده است.

مهدی نوروزی که سابقه حضور در دمشق و دفاع از حرمین مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) را داشته است برای دفاع از حرم امامین عسکریین(ع) عازم شهر سامراء شده بود که در نهایت در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر این شهید فردا ـ سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه ـ در تهران تشییع و پس از انتقال به کرمانشاه ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه تشییع می‌شود.

آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر پیکر شهید نوروزی نماز اقامه خواهد کرد و پیکر شهید در گلزار شهدای این شهر آرام می‌گیرد.

براساس این گزارش، مراسم ختمی نیز روز پنج‌شنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۴
شاهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی